Myskväll

Ensam-hemmamys-kväll ikväll.
Nästan lite skönt faktiskt, är aldrig för mig själv nu för tiden. Dock är jag inte själv i huset, och tack, det hade jag aldrig klarat av mörkrädd som jag är. :P
Men lite ensam blir jag iaf för jag kommer stänga in mig på rummet och kolla Beck, jag har ju tv nu! :) Fick Victors gamla, en stor klump är det men jag är glad ändå för den är tusen gånger bättre än de andra små klumparna jag tvingats använda då och då.

Annars idag har jag barit rätt duktig om jag får säga det själv, har hjälpt till där ute, raggat upp ett bord till tvn, dragit sladdar och satt upp BÅDA min rullgardiner! Det lekar man inte med...

Nu börjar Beck. Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0