Kamel!

Uppdatering! :)

Halsontet och allt det andra har försvunnit, jag var fett glad när jag vaknade på tisdagen över detta och följde då med syster och mamma till hbg, väla och familia. Köpte en väska, ett halsband och ett par skor, bilder kommer om jag orkar. :P

Igår blev det chill. Vaknade med Victor bredvid mig, efter lite mys drog han hem och jag begav mig ner till sjön där Amelie satt ensam i kiosk-vagnen. Fick en 10-kulors glass och en massa skratt, tack för det! :)
På kvällen blev det bio och mer mys med älsklingen. :)
Vi hade dessutom 6 månader igår.

Idag fick jag gå upp tjockistidigt för Victor skulle iväg. Trillade innanför dörren här hemma vid åtta och kännde mig duktig som faktiskt inte gick och la mig igen. Var på Ikea en sväng senare, rullgardin, påslakan och galgar blev dagens köp. Funderade också skarpt på att köpa ett par filttofflor i färgen skrik-orange till Victor, bara för att liksom. :)

Ikväll blir det mer dh, maha!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0