Lördag

Jag ska få Perres hjärna när hon dör! Skål på det! :D

Ponken leker på Liseberg idag så det blev Haväng med mammsen, daddy och Bulle för att bättra brännan ännu ett snäpp. Varmt värre, och med massa alger i havet gick det inte att bada. Mitt inplanerade träningspass på stranden blev inte heller av då värmen höll på att ta kol på allt&alla utom dom dumma fåren som inte fattade att det var varmt..
Nu är jag hemma igen, funderar på att jag kanske ska träna nu om det ska bli av överhuvudtaget. Annars ikväll får nog Ben & Jerry och ett gäng desperata hemmafruar underhålla mig, vi är ett bra team! :)

Och Elin, självklart blir det O-ringen. Då ska vi ha party! :)


Puss!


Kommentarer
Postat av: perre

SKÅL!

2009-07-05 @ 20:17:25
URL: http://perrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0