Mr Doctor

What a day.
Vaknade upp hos Victor. Lagom trött då jag hade drömt hela natten, ni vet sådär när man har feber? (dock utan feber)
Och känndes som jag hade vaknat ungefär var tionde minut.
Upptäcker att jag har galet ont i halsen och inte kan andas med näsan.
Misstänker körtelfeber då Elin har det. (Yey!) 
Ringer mammsen och hon fixar tid hos Herr doktor.
Efter att dom stuckit mig i fingret och kört ner hela två pinnar i halsen på mig vet jag fortfarande inte vad det är.
Kan inte testa mig för körtelfeber för än om en vecka ändå.
Har jag otur är det körtelfeber och har jag tur är det nått annat...
antagligen har jag otur.

Nu ska fortsätta med mitt sjukmys.
Jag hatar att vara sjuk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0