you rock my world

I'm back! :)
Känner att mitt projekt med designen har kommit av sig en aning, får väl ta och fixa det ordentligt någon dag.
Min förkylning hänger fortfarande kvar. Fattar inte vad det är med mig, innan var jag nästan aldrig sjuk eller förkyld nu är jag det non stop känns det som. Börjar nästan tro på mammas tjat om någon mystisk allergi...
Just nu, sitter och lyssnar på musik och kollar lite på lookbook.nu, ikväll blir det mys med victor och kanske bio. :)
Veckan ser bra ut annars, mamma och pappa åker iväg med husbilen idag, imorgonkväll blir det grillkväll med tjejerna från klassen och på fredag tar jag tåget upp till Eksjö och O-ringen. :)
Mamma kom nyss, kanske får åka in till Mr. Doctor igen. Ska ta ett test till och se om jag har körtelfeber eller inte. Om dom har tid med mig nu vill säga.

Nu ska jag städa mitt rum. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0