JAG HAR TRÅKIGT

1. Kan du spela poker? Om nån förklarar, men jag lyckas aldrig komma ihåg
2. Tycker du om att mysa? OM jag gör!
3. Känner du någon med samma födelsedag som du? Jag tänkte svara nej först, sen kom jag på mitt odjur till tvillingsyster...
4. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp
5. Föredrar du pool eller havet? Haaaaaaavet
6. Vad spenderar du helst pengar på? Kul saker
7. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En macka med skagenröra
8. Välj ett ärr på din kropp? Finns många att välja på
9. Vad har du för ringsignal? Homecoming - Kaney West
10. Flirtar du mycket? Nej, är för blyg
11. Vart togs din profilbild till din blogg? Hemma i hallen
12. Läser du dagstidningar? Nepp
13. Dansar du i bilen? Om jag är på flipphumör
14. Vilken radiostation lyssnade du senast på? The voice
15. När var du i kyrkan senast? Oj, måste varit skolavslutningen i nian
16. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kommer inte ihåg
17. Hur gammal är du om fem år? 22 år
18. Vem var den sista du träffade? Förutom familjen, Victor
19. Hur lång är du? 170 cm
20. Vilken film såg du senast? Die hard 4,0
21. Vem ringde du sist? Mamma
22. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Duktig ponke! :) Älskar dig<3 Till Victor
23. Vad är dagens planer? Fet studentfest för Simon
24. När såg du senast din mamma? 15 min sen?
25. Vilken ögonfärg har du? Blå
26. Har du någongång hittat en katt? Nej, och katter är äckliga
27. Vilken är din favoritplats? Vet inte riktigt, har många bra
28. Vad skrämde dig som barn? Mörker, det gör det fortfarande :S
29. Har du någongång spytt på fyllan? ja
30. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
31. Är du social? Jepp
32. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys bohemian rasberry, yumyum!
33. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig en egen lägenhet
34. Vad dricker du till fukost? Vatten
35. Vilka utmanar du? de som vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0