kattmat

Jag mår daaaaauuuligt! :(

Jag fick skoskav, skoskav har väl aldrig skadat någon sådär särskilt mycket förr, har det?
Men jag, jag lyckas banne mig få en infektion minsann!
Med andra ord, men häl är stor... stor!
Och det gör så förbannat ont att jag nu mera färdas med kryckor... kul liksom!
Och pencillin är min nya bästis, som jag helst vill kasta till grannens katt så kan den må illa istället, tro mig den förtjänar det!

Slut gnällt, Elin har det värre än mig + att jag ska äta glass nu.
PUS!

Kommentarer
Postat av: elin (:

Jag tänkte slänga in en väldigt aggressiv kommentar med du rädda dig precis! puuuus på saknad påhny !

2009-06-12 @ 19:22:53
URL: http://ohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0