Back on track

Funderar på att kanske bli liiite bättre på att uppdatera här, eller vad sägs?

Ny design har jag iaf börjat pilla med igen, får väl se om det går hela vägen den här gången eller om det blir som mitt förra försök. Den nuvarande designen kan liknas med någon som har en rosa strumpa och en orange med röda blommor, ungefär sådär snyggt...

Musiken står på och meningen är att jag ska städa nu. Så det tänker jag försöka mig på. Lite plugg blir det om det hinns med också innan jag åker in på träning, sjuk dock så det blir att titta på en stund. Blä :( Sen hämtar Villepille mig och det blir chill resten av kvällen, låter som det här kan bli bra! :)

Pusshaj

Kommentarer
Postat av: elin

jag väntar med spänning flicka! :D <3

2009-10-13 @ 12:43:28
URL: http://elinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0